18 March 2018

TAVELVÄGG OCH VÅRLÄNGTAN


 
 Kunde aldrig bestämma mig vilken färg jag skulle ha målat övrevåningen så väggarna får vara vita tills vidare. Längs med trappan hade jag funderat ett bra tag att göra en tavelvägg av diverse pynt, så när för att få något gjort var det bara att plocka fram stegen och börja placera ut allt jag sparat på mig. Visionen var att placera ut allt lite random och såhär blev resultatet. Naturnära, bohemt och med en smula svarta detaljer.

Tror att jag tillnäst ska ta och byta ut vassen mot lite vårigare växter. Så jag längtar efter våren just nu! Klickade hem några påsar med blomfrö häromdagen och kan knappt vänta att få sätta ner fingrarna i myllan på bakgården. Det lär väl ännu ta någon vecka innan snön har smultit och marken tinat upp. Hmpf!

No comments:

Post a Comment