31 August 2016

ATT HA BRA FENG SHUI


Ibland så är jag så otroligt dålig på att rensa bilder. Skyller på att ljuset var för en gångs skull helt perfekt och fick för många "bra" bilder :) 
Sovrummet är fortfarande mitt favoritrum. Här skulle jag faktiskt inte vilja göra om något. Några Muutos Dots krokar funderar jag att lägga på väggen mittemot sängen eller så en tavelhylla i samma nyans som väggen. Men vi får se om det blir av. Just nu så njuter jag bara av att få vara här inne, för här är det bra feng shui. 





Och på tal om feng shui så är vår övrevåning många mil från det. Vet inte längre vad jag skall ta mig till för att få det lungt och harmoniskt där uppe. Allt ligger lite på hälft och det är väl det som är felet. Köksväggen skall definitivt få en målomgång med en varmare grå nyans och så tror jag att jag blir illa tvungen att lägga upp gardiner i vardagsrumsdelen. Belysningen måst också fixas och så ett och annat smått.



Sovrummet är dock färdigt och på tal om färdigt så skulle jag kunna visa lite bredare bild på hur det ser ut här inne och hur det såg ut innan jag satt fingrarna målburken. 

TallennaTallenna

No comments:

Post a Comment