28 July 2016

ÅSBY HEM & TRÄDGÅRD


En bildexplosion!

Ifall ni åker en sväng till Sveariket och Västmaland rekommenderar jag att ni tar en sväng till Åsby Hem och Trädgård. Detta ställe har jag besökt hur många gånger som helst som barn. Det var faster och farbror som tog med sig mig och mina bröder hit för att se på alla fina plantor och för att klappa fåren och grisarna utanför.

Tio år gick swiff förbi och jag hade totalt glömt bort denna fantastiska plats, tills farmor och faster tog med mig dit förra sommaren igen. Och vilket ställe det är idag!!!

Mindes inte att de skulle ha haft en inredningssektion när jag var liten men idag är den enormt imponerande och framför allt så sjukt inspirerande.

Så det är mitt tips. Åk till Hallstahammar och Åsbys Hem & Trädgård - ni kommer inte att ångra det.

No comments:

Post a Comment