19 June 2016

UTE PÅ TERASSEN






Alltså jag fullkomligt Ä L S K A R färg. 
Tänk om allt skulle vara svartvitt eller jämngrått. Hur tråkigt skulle inte det vara i slutändan? 

Okej, jag medger att svart, vitt och grått är mina favoritfärger - men det finns så många nyanser av dessa "trista" kulörer och för ens välmående så behöver vi också andra färger i vår omgivning. 
Det jag egentligen vill komma fram till är väl att det är så dunderänkelt att piffa upp gammalt och trist med lite färg. Plötsligt har man åstadkommigt något helt nytt. 

Nu har vi fått även terassen färdig. Förlängde terassen och olja in hela köret i en härlig svart kulör -denna. Staketet fick i samma väva en omgång den med, fast med vit färg. Skura även som en tok vår del av husets fasad och stuprenna (trodde aldrig att det skulle bli så vitt och rent med lite vatten och tvål). 

Tillnäst skall denna del inredas. Så jag längtar!

---

Och har helt glömt att meddela att Small Deco Love är nu en del av Åblogit. Så alla inlägg kommer även upp på deras hemsida och banner hittar ni till höger. Är så lycklig och glad att få vara en del av denna härliga familj. 

No comments:

Post a Comment